Terms & Conditions

Pesanan Produk
1. Semua pelanggan baru dikehendaki mendaftarkan diri sebagai ahli www.epalstore.com.my untuk pembukaan akaun bagi memudahkan aktiviti membeli-belah di talian serta layak menerima surat berita (newsletter) dari kami.  
2. Pesanan anda akan dimasukkan ke dalam sistem pemprosesan untuk diproses.

Pembayaran
1. www.epalstore.com.my menerima mata wang Ringgit Malaysia (MYR), Dolar Amerika (USD) dan Pound Sterling. Hanya satu mata wang digunakan dalam setiap urusniaga. 
2. PAYPAL, kad kredit ataupun Online Banking melindungi maklumat anda dengan sistem keselamatan dan pencegahan penipuan. Maklumat kewangan anda tidak akan dikongsi dengan peniaga yang lain.

Penghantaran
1. Sebaik saja pihak kami menerima pembayaran, www.epalstore.com.my akan memproses pesanan anda dan mengaturkan penghantaran.
2. Tempoh masa penghantaran.
3. Semua penghantaran dalam Malaysia, termasuk Sabah dan Sarawak, akan dikendalikan oleh syarikat pengangkutan yang dipilih oleh kami. Tempoh masa penghantaran adalah selama 3 hari bekerja dari tarikh pengesahan pesanan.
4. Bagi penghantaran ke luar negara pula, tempoh masa penghantaran adalah selama 20 hari bekerja dari tarikh pengesahan pesanan.
5. Pelanggan akan diberitahu oleh Customer Support Center melalui e-mel atau sms sebaik sahaja produk pesanan dikirimkan. Pelanggan harus menghubungi dan memberitahu Customer Support Center www.epalstore.com.my jika masih tidak menerima produk selepas tempoh penghantaran tamat.

Kos Pengangkutan
1. Kami akan memilih pembekal perkhidmatan pengangkutan yang murah dan terbaik..
2. Semua kos pengangkutan untuk penghantaran disenaraikan bersama dalam jumlah yang perlu dibayar dalam bakul pembelian anda.
3. Semua kos pengangkutan adalah pra-bayar.

Risiko kehilangan
Semua barangan yang dibeli melalui www.epalstore.com.my adalah dilakukan menurut kontrak penghantaran. Risiko kehilangan dan hak milik barangan diserah kepada pelanggan semasa penghantaran barangan dari kami ke pengangkut.

Kerosakan atau kekurangan semasa penghantaran
1. Pelanggan/ penerima bertanggungjawab untuk memeriksa keadaan karton atau bungkusan serta merta semasa menerima bungkusan..
2. Jika karton atau bungkusan kelihatan rosak, sila catat pada doket atau slip penghantaran.
3. Tuntutan untuk penghantaran kurang kuantiti serta kerosakan tidak ada dilayan dan diterima jika doket atau slip telah ditandatangani sebagai dalam keadaan sempurna atau boleh diterima.

Pemulangan produk
Tiada pemulangan tanpa izin dari www.epalstore.com.my. Semua barangan harus diperiksa serta merta bila pelanggan/ penerima membuat penerimaan.

Informasi Akaun Bank
Bank: Maybank Berhad
Account Name: Mostwell Sdn Bhd
Account No: 5121 1002 2526 

Bank: Public Bank Berhad
Account Name: Mostwell Sdn Bhd
Account No: 3189-09-3316

i)sila send bank in slip kepada kita menggunakan watsaps atau email.
ii)Sila berikan alamat dan tel no untuk tujuan penghantaran barangan.


CATATAN:
1. Penerangan lanjut mengenai semua dasar-dasar di atas boleh diperolehi dari Customer Support Center dengan menghubungi no. tel. +603 8068 5555.
2. www.epalstore.com.my berhak untuk mengubah dasar-dasar, membetulkan kesilapan atau ketidaktepatan dan menukar atau mengemaskini maklumat dalam laman web ini pada bila-bila masa tanpa notis, termasuk harga dan perolehan produk.

No comments: